Over ons

 

Sport Gifts Arnhem is een voetbal speciaalzaak.

Ons mooie pand en tevens service point, is gesitueerd in het hartje van Arnhem.

Onze openingstijden zijn:
Maandag - 13:00 - 17:30
Dinsdag - 10:00 - 17:30
Woensdag - 10:00 - 17:30
Donderdag - 10:00 - 21:00
Vrijdag - 10:00 - 17:30
Zaterdag - 10:00 - 17:00

 

 

iconFREE SHIPPING
ON ORDERS OVER €75

Indien u voor meer dan 75 euro aan artikelen via onze webshop besteld dan betaalt u geen bezorgkosten.

 

iconCALL SUPPORT

Sport Gifts Arnhem
Bovenbeekstraat 15
6811 CV Arnhem

Telefoon :026-3892248

 

 

Garantie en Reparatie

Garantie en Reparatie

  1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
  2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden
  3. Artikel defect ontvangen heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en je hoort vrijwel direct wat je het beste kunt doen. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.
  4. Klacht of defect binnen garantieMeld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn.Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Party Shop Arnhem Mogelijk verwijzen wij je naar de servicedienst/helpdesk voor een snellere afhandeling. Servicemedewerkers die technische kennis hebben over het specifieke apparaat en/of merk helpen jou dan bij het oplossen van de artikelklacht. Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de klacht. Vaak vind je voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk. Vind je in de gebruiksaanwijzing geen oplossing voor jouw klacht, meld je klacht door te mailen naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en je hoort vrijwel direct wat je het beste kunt doen. Voor een snelle afhandeling vragen we je de afleverbon en artikelgegevens alvast op te zoeken
  5. Klacht of defect buiten garantie Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als je het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en je dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of je hebt een product al lange tijd gebruikt en je krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we jou hier vooraf over.
  6. Heb je bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.
  7. Fabrieksgarantie: Partyshoparnhem.com geeft standaard 1 maand garantie op alle artikelen die je bij ons koopt. De termijn en inhoud van de fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de gebruiksaanwijzing van het artikel.
  8. Reparatiekosten Binnen garantie: Als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen binnen de garantietermijn voor rekening van partyshoparnhem.com Buiten garantie: Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van je artikelklacht, dan informeren we jou hier vooraf over
  9. Reparatieperiode Vanaf het moment dat een te repareren artikel in behandeling is genomen bij de servicedienst (dit kan alleen als alle gegevens compleet zijn), duurt het maximaal 21 dagen tot je jouw artikel gerepareerd in huis hebt.
    Als het artikel niet gerepareerd kan worden of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren we jou binnen deze periode over de verdere afhandeling.
  10. Gegronde klacht
    De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

    • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
    • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
    • normale slijtage en/of
    • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Our Services

Our Servicepoint

Bij Sport Gifts kun je eventueel ook zelf de bestelling op komen halen bij het Servicepoint. Het Servicepoint is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur.

Klik hier voor de routebeschrijving

 

Contact Us

Sport Gifts
Bovenbeekstraat 15
6811 CV Arnhem

Telefoon :026-3892248

Kamer van Koophandel te Arnhem onder nummer 09094136

BTW nummer Sport Gifts V.O.F NL805691054B01

Onze openingstijden zijn:
Maandag - Gesloten
Dinsdag - 10:00 - 17:30
Woensdag - 10:00 - 17:30
Donderdag - 10:00 - 21:00
Vrijdag - 10:00 - 17:30
Zaterdag - 10:00 - 17:00